Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Jun 2024 14:25:07 +0300

Tere!

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2311271/17644 aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Kadarpiku küla, 
16136 Taebla-Kullamaa tee// Tammi// Tuka// Taebla alevik, tee// 7760092 
Raudtee tänav// 7760094 Hämariku tee L1// Eha tänav// Kase tn 3// Kase 
tänav// Koidu tn 12// 5// Koidu tänav// Loigu// Metsa tn 2// Metsa tänav// 
Piiri tänav// Raudtee tn 6// Raudteetammi tee lõik 11// 12// 13// Soo 
tänav// Staadioni// Staadioni tänav L1// L2// Uus tänav, Lääne maakond, 
Lääne-Nigula vald, Kadarpiku küla, Tammi// Taebla alevik, 16136 
Taebla-Kullamaa tee// 7760092 Raudtee tänav// 7760094 Hämariku tee L1// Eha 
tänav// Kase tn 3// Kase tänav// Koidu tn 12// 5// Koidu tänav// Loigu// 
Metsa tn 2// Metsa tänav// Piiri tänav// Raudteetammi tee lõik 12// 13// Soo 
tänav// Staadioni// Staadioni tänav L1// L2// Uus tänav (Veetorustik, 
Kanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27019783>  (menetlus nr: 
405848), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (MARJE HIIESALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister